Klara, färdiga, gå..!

The love of my life!!

Kategori: Allmänt

Såhär på vintrehalvåret finns ingen cyling på tv :( Tävlingarna drar igång nångång på våren och visas (som bekant för vissa på Eurosport) Men vad händer med min stora kärlek Tour de France detta året?? Europsort ingår inte i vakren mitt eller mammas tvnät längre!!

Idag var det i alla fall dags för mitt första Vasalopp... självklart framför Tv:n vilket alla som känner mig förstår :P
Fungerade lite som ett substitut för cykling, hihi! Jag längtar redan til nästa år!!

Helgen var lugn och spenderades hemma hos familjen i Landskrona. Blev shopping i stan med morsan och bio på Maxim med brorsan och Emelie. Jumpers såg vi och jag var väl inte så jätteimponerad. Visst var den underhållande med häftiga effekter, men nån bra film var det egentligen inte.

Nästa vecka fyller massor med människor år =)
Annica firas nog på fredag, men Irenas firande får nog bli veckan efter om hon kommer ner till Skåneland då =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: