Klara, färdiga, gå..!

Underhållning i pausen...

Kategori: Allmänt

Tar en liten paus i Harry Potter-läsandet...
Trots att veckan hittills varig ganska händelselös har den ändå känts bra!!

Mitt nya hälsosamma liv fortsätter och är inne på sin fjärde dag. Dagarna har bestått i några avsnitt av Morden i Midsomer och nya serien Casmere mafia, men förrutom det har det blivit en hel del skolsaker. Jobb har det också blivit och det är det som gäller även imrogon. Har precis lagat en härlig pastasallad med tomat och fetaost som jag ska mumsa på under lunchen =)

Idag registrerade jag mig på Landskronahem... Nu ska jag bara ha ett jobb också :P

I helgen ska vi fira Irena. Jag åker till Landskrona imrogon efetr jobbet och stannar över helgen. På lördag är det dags för festligheterna. Blir väl utgång i Helsingbork kan jag tro och det blir väl lite av en Krakow-reunion, hihi! Party party! Nu ska jag bara spara ihop lite points; 10 p för en flaska vin, pust!!

Hopsansa nu började visst Grey's Anatomy på tv, får visst förlänga min paus från läsandet!!

... Harry får allt vänta till senare!!  




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: