Klara, färdiga, gå..!

Handledning och presenter!

Kategori: Allmänt

... en toppendag så här långt!!

Dagen började med ännu ett handledningtillfälle. Tröttare än någonsin satte jag mig på bussen 08.50. Kanske skulle man kunna tro att jag vant mig vid tidiga morgnar nu när jag jobbat en massa, men inte då! Hur som helst så fick jag en massa konstruktiv kritik idag och det känns bra. Nu har jag äntligt kommit nånstans och det är inte så mycket kvar. 2 veckor kvar till slutlig inlämning och det finns gott om tid att putsa på språk och detaljen.

Efter handledningen mötte jag nyss hemkomna Katarina. Efter en vecka i New York kan det inte vara kul att komma tillbaka till skola och jobb. Med sig hade hon en present, hihi! Underkläder från Victoria's secret är ju aldrig fel =)

Nu ska jag ta och försöka sova en stund. Får alltid sån huvudvärk efter jag haft handledning och idag är den fruktansvärd. Antar att jag spänt mig en massa med tanke på att det var första gången jag verkligen skulle få kommentarer av alla. Skönt att det är över!!!

Är bara glad att jag var ute i så god tid!!
Planering mina vänner =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: