Klara, färdiga, gå..!

Inlämnat och inhandlat!

Kategori: Allmänt

Nu är min examensuppsats inlämnad!!!

Pust va skönt, nu kan jag äntligen släppa den. Opponeringen är den 4:e och imorgon ska jag hämta den uppsatsen jag ska opponera på. Har ingen aning om vilka mänskorna är och examninatorn vet jag inte riktigt vem hon är. Det är ingen jag har haft men en klasskamrat påstod att hon skulle vara ganska snäll i bedömningen i alla fall. Hoppas VEKLIGEN det!!

Efter en hel dag på stan i Landskrona, och en hel dag på stan här så började jag känna mig ganska desperat i mitt klänningssökande till den stora festen. Det är ju trots allt min examen och vill ju vara superfin. Hittade en klänning på JC som ver perfekt. Ja, förutom att den inte rymde mina bröst :P

Jag började nästan gråta...

Men så när jag tog en sista sväng på HM så såg jag den. The perfect dress!! Den är ljuslila och lite "pennkjolsaktig" och jääättefin =) Nu ska jag bara komma i form. Supersiet och stenhård träning är vad som gäller...
 
Ja, förutom på fredag när vi ska ut med jobbet och den 5:e när det är Linditas födelsedag, hehe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: