Klara, färdiga, gå..!

... och jag var sämst på minigolf!!

Kategori: Allmänt

Helgen har bestått av sol, sol och sol... och så jobb och plugg förstås! Men lite färg har jag allt fått och det känns ju toppen. Papsen och jag spelade minigolf i helgen. Det gick inte så bra. Vi var sjukt dåliga båda två, men det visade sig visst att jag var sämst :(

Det kommer nån bild från golfen imorgon tror jag...

Hur som helst så ska jag lämna in första riktiga utkastet till min uppsats idag och jag har bara liiite kvar! Känns sjukt härligt att ha den skriven och nu är det mest en massa finputsning kvar! Weiiii! Förutom arbetet med uppsatsen ska jag mest ta det lugnt i veckan... och ja, jag ska ju jobba också! Men det är kul, börjar verkligen komma in i det nu och det känns jäkligt bra. Kommer jag fastna på Larvi tro??

Annicasyndromet kallas det =)

Nu ska jag ut och njuta av den sista riktigt fina dagen denna veckan. Hittade värdens mysigaste ställe när jag var ute och promenerade en dag. Titta bara så mysigt det är =)



Nu har jag ändrat min promenadrunda så jag går förbi där varje dag...

Puss och Kram på er alla!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: