Klara, färdiga, gå..!

Plågosamt!!

Kategori: Allmänt

Idag är dagen efter igår!! Inte så jätteskönt eftersom gårdagen blev ganska hård. Nu sitter jag här och har precis dammsugat. Dags att ta disken snart och sen är det lite sista uppsatsarbete kvar. Trötta och slitna har jag och Kattis haft lite av en "movieday" idag. Harry Potter och 21 blev det!! Jag är mest glad att jag är hemma jag...

Kattis stack hem tidigare igår och med henne skickade jag mina hemnycklar. När jag nån timme senare tog en taxi hem funderade jag över vad jag skulle ta mig till ifall Katarina nu mot förmodan inte var hemma när jag kom. Ja jag funderade länge, men inte nog. Utan att ha kommit fram till vad jag skulle göra ifall det värsta nu skulle va ett faktum visade det sig att dörren hem till mig var låst.

Som jag plingade!!!

Efter att i ca 10 minuter plingat så mycket att jag oroade mig för att väcka hela huset gav jag upp och försökte bestämma mig för vad jag skulle ta mig till.

Alternativ 1: Ringa pappa och be honom hämta mig
Alternativ 2: RInga på hos grannen och fråga om jag gick sova hos honom

Precis när jag plockade upp telefonen, för jag kom till slut fram till att det var bäst att chansa på pappa först, hörde jag rörelse i lägenheten och en död Katarina kom och öppnade. Hahaha, hon var lika fräsch igår som jag var när vi vaknade idag. Det vill inte säga lite det...

Så här såg vi ut igår i alla fall =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: