Klara, färdiga, gå..!

Vaken dag, trots vaken natt..?

Kategori: Allmänt

Inatt ska jag jobba natt för sösta gången. Är lite småläskigt óch önskar att jag kunde sova en sväng nu så här på eftermiddagen. Jag tog tag i tvätten tidigt så att jag skulle kunna sova hela tre timmar. Nu är det två timmar tills klockan ringer och jag är, som ni säkert märker, inte i närheten av att somna.

Tänker en massa på framtiden idag. Senaste dagarna har jag känt mig väldigt glad och optimistisk. Med dtörsta sannolikhet eftersom jag just lämnat in min examensuppsats. NU känns det värre... Vad ska jag ta mig till med mitt liv? Vart ska jag jobba? Var ska jag bo? Hmmm...

Hur som helst så ska vi ut med jobbet imrogon. Är kanske snarare därför jag vill somna nu. Är inte direkt orolig för att jag inte ska ta mig igenom ne vaken natt, utan snarare att jag inte ska lyckas somna i morgonbitti heller. Men det är ett senare problem.

Nu ska jag göra dagens sista armhävningar och situps. 50 av de först nämnda och 100 av de sista!! Isch va jobbigt, men jag vill se resultat, resultat, resultaaaaaaaaaaaaaaat!!
(Vem skulle inte vilja anställa mig, haha)

Ohh måste köpa batterier till kameran inför imrogon. Ska bli såå kul =)

Dagens tips: Kate Voegele, vilken röst!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: