Klara, färdiga, gå..!

Pust och stön, en kurs avklarad...

Kategori: Allmänt

... förhoppningsvis!

Nu har jag i alla fall gjort färdigt och lämnat in allt i min första kurs på avancerad nivå =)
Dags att ta tag i nästa kurs...

Ser fram emot det faktiskt. När jag först såg schemat höll jag på att gå i taket; skola varje dag?!!? Nu har jag msält det och insett att det faktiskt ska bli trevligt med lite rutin i vardagen. Det kanske inte är en så dum idé att komma upp på morgnarna ändå, hahaha!!

I helgen blir det tjejkväll med midda och finlandia (haha) hos Lindita! Supermysigt ska det bli! Har kännt mig lite deppig de senaste dagarna, men allt känns ljusare nu! November kan ju för allt världen inte bli lika misslyckad som oktober. Nu ska jag bara städa lite så att allt känns bra. Sen ska jag unna mig själv glass och Sopranos =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: