Klara, färdiga, gå..!

På spaning med Klara Johnsson...

Kategori: Allmänt

Ikväll är det Bridget Jones på Tv!
Jag älskar henne nästan lika mycket som jag älskar Filippa Bark...
... Jag antar att de båda får mig att se betydligt mindre patetisk ut!! Allt är ju relativt!

Så till rubriken... Försökte vara lite kitchig (Är det ett ord??); Bridget, spaning... jaja, hur som helst!

Jag tror att jag har hittat en lägenhet och nej tyvärr det blir ingen Landskronaflytt!! Istället är siktet inställt på en 1.5:a här i Lund och det hade varit nice att ha ett separat novrum för en gång skull. Tänka sig jag hade fått plats med ett matbord!! Jaja jag ska ringa Afb imorgon och luska lite på standarden sen får vi se! Kanske blir det flytt redan i December!



All flytthjälp uppskattas och belönas med öl!!! Är det dessutom nån som har krok på bilen eller kanske till och med ett släp så är det ännu bättre! Men nu ska jag inte ta ut segern i förskott! Kanske får jag den inte om ens jag vill ha den.

På tisdag meddelas om det blir nån flytt... och nån inflyttningsfest =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: