Klara, färdiga, gå..!

Formsvacka!!

Kategori: Allmänt

Ja, nu pratar jag inte om Svenska landslaget mot Albanien (även om det bara står 0-0) utan om mina bloggerier!! Sen jag kom hem från Spanien har jag inte direkt varit på topp. Har nog mest kommit ifrån det men ska försöka skärpa mig...

Jag bara längtar och längtar till Belgienresan! Ska bli såå mysigt!

Bäst just nu måste ändå vara att Irena efter en väldans massa år äntligen har släpat sig ner till Skåne igen. Jag har saknat henne så och det är härligt att ha henne i närheten igen.

Igår var lillsyrran här... SUPERMYSIGT!
Första utekvällen tillsammans sedan hon fyllde 18 så det var lite kul faktiskt...
I övrigt så träffade jag gamla klasskamraterna Martin och Mattias igår. Kul med tanke på att reunionen som skulle hålla hus denna helgen blev inställd :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: