Klara, färdiga, gå..!

Första skoldagen...

Kategori: Allmänt

... på avancerad nivå, hihi!

Gick faktikst och inbillade mig att det skulle va bullshit, men det verkar ganska tufft ändå, Inlämningar varje vecka och vi håller själva i seminarierna. Ska ändå bli jäkligt kul. Har pluggat lite idag och imorgon har jag study-date med Emelie.

Min nya "klass" består av mig och sex andra... Bara killar! Vad är det som händer. I A-kursen var vi typ bara tjejer. Men tydligen så brukar antalet procent med killar öka ju längre man kommer i utbildningen. Men men jag bryr mig inte så mycket =)

Jag vet att jag varit lite dålig på det här med bloggande sista tiden. Har ju börjat mitt nya liv nu med nyttigheter och träningar varje dag!! Hmm, ja än så länge i alla fall :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: