Klara, färdiga, gå..!

Han är en sån obehaglig typ att jag får kväljningar...

Kategori: Allmänt



Ni kommer aldrig att kunna gissa vem jag just citerade... Jisses!

Jag var på bokmässan i Göbeborg igår. Det första som händer är att en man kommer fram til mig och Lindita och ger oss två biljetter. Tydligen hade han själv fått nån gratisgrejer så han behövde inte sina längre. Vi tackade och tog emot och begav oss sen i i bok- och folkvimmlet.

Intressantast: Debatten mellan Tomas Bodström och Jan Guiillou från vilken citatet i rubriken är hämtat.

De diskuterade FRA-lagen och själva diskussionen var väl sädär häftig egentligen. De baktalade varandra lite, kallade varandra för lögnare och jämförde varandra med Usama BinLaden. Småbarnsligt men sen kom det värsta. Lasse Brandeby och Janne Josefsson som intrevjuade fick för sig den briljanta idéen att fråga Jan Guillou varför han aldrig kollade Boström i ögonen. Hans enkla svar: Han är en sån obehaglig typ att jag får kväljningar!

Ahahahaha, själv tycker jag att Boström är ganska het, men Guuud alltså! Sjukt kul var det och det hela slutade med att de sa tack och hej och Gilliou lämnade scenen snabbare än kvickt utan att se sig om för ett ögojnblick ens.

Resten av dagen blev lyckad som tusan. Men det blev inte hetsigare än så! Men jag säga då det, nästa år, då ska jag fan-i-mig dit igen, hihi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: