Klara, färdiga, gå..!

Invalid...

Kategori: Allmänt

... Ja, det var ju bara en tidsfråga! Jag är så jäkla klumpig!

Igår när vi skulle ut missberäknade jag antalet trappsteg i en trappa på Ulrikedal. Jag missade två (fast Cissi påstod att det var fyra). Hur som helst mådde min fot inte så bra av fallet och efter att ha svimmat två gånger av smärta tog jag en taxi hem!!

Idag har jag och min mamma haft en riktigt trevlig dag på akuten! Sköterskorna var lika fnissiga som vi och läkaren hade samma torra humor som jag! Bandagerad och försedd med kryckor har jag nu blivit hemkörd till familjen i Landskrona för lite omvårdnad! Läkaren sa att det "bara" var en liten blödning och att det förhoppningvis ska bli bättre på en vecka. Annars får jag in och gipsa!!

Jag vill inte ha gips i Belgien :(

Så nu ska jag göra mina övningar och stötta på foten så mycket som möjligt!

... och ja det kunde ju gått mycket värre!

- Min mobil hade kunnat gå sönder...
... just det det gjorde den!

- Jag hade kunnat tappa ett av mina favoritörhänge...
... just det det gjorde jag!

Vilken jäkla röra! Men tack mamma för sällskapet =)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack!

    Skratar gärna bort en dag med dig!

    Mamman

    2008-09-18 | 21:09:10

Kommentera inlägget här: