Klara, färdiga, gå..!

Lugnet före (och efter) stormen!!

Kategori: Allmänt

Pluggdag idag!! Jobbar mycket i veckan och har inte tid att läsa allt som förmodligen kommer behövas då. Har varit en ganska vild vecka och ska bli skönt att bara ta det lugnt. Irena kommer nog förbi ikväll och det blir väl mys med film eller nått.

Borde ta på mig träningskläder och ge mig ut och motionera! Sen måste jag köpa nått att käka... hmm! Måste nog krypa ner under täcket och fundera över hur jag ska lägga upp dagen. För inte kan man ju bara sätta fart!!! Då kanske jag hade fått nått gjort för en gång skull och så kan vi ju inte ha det, hihi!

Nä, nu lät jag som en riktig latmask. Ligger faktiskt väääldigt bra till i mitt läsande så jag är inte jätteilla ute!!

Netto nästa! Är supersugen på potatisgratäng och buffalo wings! Mums mums mums!!
Inte så nyttigt dock!

... och sen så närmar sig Belgienresan med stormsteg! Iiiihhhh!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: