Klara, färdiga, gå..!

Inställda planer...

Kategori: Allmänt

Jahaps, Cissi är sjuker stackarn så det blir inget Kristianstad i helgen. Tradigt för mig, men ännu tradigare för henne som ligger i feber antar jag! Nu är jag på jakt efter nya planer, hihi =)

Idag blev ännu en dag i solens tecken!
Sjukt härligt i solen, och lite färg blev det allt idag!
Jag bara ääälskar solen!! ♥♥♥

Tradigt att plugga när det är så fint väder bara, men imorgon ska jag ta tag i det igen! Men nu när jag är ledig i helgen har jag i och för sig några extra timmar på mig. Det ska ju trots allt bli fint väder imorgon med och det gäller ju att passa på innan det tråkiga regnet kommer tillbaka. Det kan ju inte dröja allt för länge, haha! Det är ju Sverige vi pratar om...

Men men nu ska jag fixa lite käk och fortsätta kolla vänner! Ikväll blir det TV-kväll...
... Ooohh på tal om TV-kväll så visades det sista Grey's anatomyavsnittet jag redan sätt så nu kan jag följa det på TV igen!! Jippiee, jag längtar!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: