Klara, färdiga, gå..!

Produktiv dag; långpromenix, vila i solen och faktoranalys

Kategori: Allmänt

Mycket skall göras här i livet...

Idag tog jag äntligen tog jag tag i skolarbetet; till helgen blir det partaj med efterföljande utgång i Kristianstad så vill komma så lång som möjligt snabbt så att jag kanske kan åka in redan på fredag. Faktoranalysen är avklarad, nu behöver jag bara ändra min frågeställning (eftersom den andra inte längre funkar), göra mina oberoende variabler binära/dummies och sen skriva skiten. Ska väl inte ta så lång tid?? ;)

Var ute på en långpromenad idag i solen; synd att det blåste för annars hade det nog varit riktigt varmt. På vägen tillbaka bestämde jag mig för att lägga mig i solen och vila mina onda fötter. Hittade en toppenplats i lä vid havet. Men nix-pix, såklart skulle det komma en jävla myra och byta mig i ryggen, haha!! Jag promenerade vidare och lade mig en stund i kolonin istället. Lite färg fick jag nog allt =)

Ja, nu gällder det att sätta fart. Inplanerad solsemester i början på juni så dags att komma i form nu; lite färg vill man ju dessutom ha innan så man slipper ligga där som värsta vita fläskberget, haha!!

Men idag har jag varit duktig; och nu förtjänar jag Ungly Betty och Desperate Housewives =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: