Klara, färdiga, gå..!

The cell block tango!

Kategori: Allmänt

Har fått lite musikalfeber! Såg just Mamma Mia; älskar scenen när alla dansar på möhippan/svensexan =) Kom och tänka på Chicago och alla tiders musikalscen The cell block tango! Sjukt bra... Jag ööönskar verkligen att jag någongång får va med i en riktig musikal; men det är nog som min mamma säger, jag vill inte tillräckligt....

... och ja, så saknar jag ju talang också, haha =)



... och för er som är intresserade va vad den ungerksa tjejen säger:

"What am I doing here? They say my famous tenant held down my husband and I chopped his head off. But it's not true. I am innocent. I don't know why Uncle Sam says I did it. I tried to explain at the police station but they didn't understand."

Allt kanske inte låter vettigt, men det ska tydligen vara nått i den stilen hon säger...
... Hur som helst, enjoy!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: