Klara, färdiga, gå..!

Bussfärd... STOCKHOLM =)

Kategori: Allmänt

Packad och klar, bara dricka och mackor som ska ner! Avgång om mindre än en timme och det ska bli såå skönt att komma fram. Sju timmars bussfärd känns sådär, men jag antar att det är värt det. Ikväll blir det nog bara movie night  hemma hos Cissi; festandet får vänta ;)

Var ute och körde med pappan igår! Efter snigelkörning och cruisande i indistriområdet hamnade vi i stan. Vi hörde rubt lite där med, körde upp till idrottsplatsen och krypkörde igen innan vi körde och hämtade mamman och körde och käkade hamburgare; och ja, när jag säger att vi körde - menar jag att jag körde, iihhhh!

Det var ju tur att det blev av i alla fall. Med tanke på att jag låste in min väska på jobb (med plånbok och körtillstånd i) och kastade in nycklarna genom brevlådan var sannolikheten ganska liten att vi ens skulle komma iväg; än mindre trodde jag att jag skulle hamna i rondeller och korsningar!! Jag skulle ju krypköra, hihi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: