Klara, färdiga, gå..!

Födelsedagsfirande och målfest på IP =)

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma från Stockholm och födelsedagen drar sig mot sitt slut...

Som tur var slapp jag spendera 7 timmar av dagen på en buss. Jessica skulle köra ner från Stockholm och hade plats över för mig! Supermysigt och Lalehmusik i högtalarna. Tiden gick MYCKET fortare än den gjort på bussen i alla fall, haha! På tal om Laleh så kommer här också ett tips; hennes låt prinsessor är det bästa jag hört på läääänge, hur kunde jag missa den när den kom?!

Resan var toppen! Shopping, sol och fest; kan det bli bättre!





Det var jättekul att träffa alla, man är ju där så sällan! Får bli bättring med det, men det lär nog inte bli så många trippar dit inom det närmsta ändå. Emelie och Paris väntar ju snart, iiihhh! Längtar längtar! Men innan hon åker ska vi fira min födelsedag igen med tjejerna och så ska hon ju ha sitt going-away-party=)

... och så var det målfest på IP igen; 3-1 till de randiga, jag får allt fortsätta gå dit... 8-1 i målskillnad de senaste två matcherna jag varit där! Heja heja, snart blir det allsvenskan, hihi!!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen med nytt täcke och ny kudde, tack mamman!!!

Puss och godnatt till er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: