Klara, färdiga, gå..!

Håll er undan vägarna...

Kategori: Allmänt

... den 17 Augusti kl 17.00 =)

Då är det nämligen nags för min första körlektion!
Sen är det jag och 18:åringarna på körskolan heeela september, hahaha!

Snart är det dags för tripp till hufvudstaden, ska bli superkul att träffa alla igen! Bussresan är något jag mindre ser fram emot; sju timmar i obekväm ställning! Underbart för ryggen... NOT. Men det ska nog bli värt det! Ny kamera är också fixad nu lagom till resan, lyckades göra sönder den förra på någon märkligt sätt, men turligt nog hade jag tecknat försäkring =)

Imorgon blir det vin och myspys med Lisan som numera verkar va Landskronabo nästan på heltid. Ska bli så mysigt!!

Kommentarer

  • Carinamamman säger:

    Nu är bloggen mer du.

    2009-08-13 | 17:53:54
    Bloggadress: http://lisajohnsson.blogg.se/
  • Connie säger:

    tycker nog att du ska gå hem då och då..annars kanske du tröttar ut både 18åringarna och körskolan:)

    2009-08-13 | 22:30:48
  • Klara säger:

    Jo det kan nog ligga nåt i det du säger Connie; tänk att stå ut med mig dygnet runt, isch! Finns ju en anledning till att jag är singel :P

    2009-08-13 | 23:47:03

Kommentera inlägget här: