Klara, färdiga, gå..!

Jobb, jobb och så lunch med pappan =)

Kategori: Allmänt

Nu är det bara ett pass kvar på mitt sommarschema och det känns riktigt skönt. Inga fler tidiga morgnar och äntligen tid för lugn och ro! Efter jobb var jag och lunchade med pappan, liksom igår... kycklingsallad is the shit, haha!

Supermysigt har det varit och jag måste ju passa på att tacka för min underbara födelsedagspresent!
- Jag ska bli med körkort =)

Snart är det dags för ännu ett tjejcafé nere på IM och sen ska jag slappa, slappa och slappa! Och ja, läsa "Korståg" (del ett av serien var SUPER) och plugga lite teori; och nej inte sociologisk teori för en gång skull, utan körteori, haha!!

Kommentarer

  • Carinamamman säger:

    Grattis till körkort ...tycker du inte att bloggen är lite väl blågul?

    2009-08-11 | 23:47:38
    Bloggadress: http://lisajohnsson.blogg.se/
  • Klara säger:

    Förstår för mitt liv inte varför både du och pappa ser bakgrunden som gul?!?! Hos mig är den vit... märkligt!! Och du, ta inte ut segern i förskott, jag har ju inte fått det än, haha :P

    2009-08-12 | 22:30:53

Kommentera inlägget här: