Klara, färdiga, gå..!

Första besöket på Vg's för terminen!

Kategori: Allmänt

Lagom med folk, bra musik och inte allt för många shots!

Första utgången på VG's måste ändå räknas rill lyckad! Dock var tjejtoaletten skabbigare än någonsin och eftersom bilderna från gårdagen alla var fulare än fulast så läggs dom inte upp, haha!

Har kommit fram till att det gäller att passa på att leva nationslivet till tusen nu ett tag till. Sen blir det flytt och snarare Helsingborg och Landskrona som gäller för hela slanten. Jag lääängtar! Men nationslivet får nog räcka för denna veckan. Lutar åt en tripp till blivande hemstaden imorgon trots allt. Lite på spåret och promenad på stan är mysigt och lite saknar jag allt familjen min =)

Igår insåg jag också att jag har väldigt mörkt hår för att vara jag. Skumt värre... Mitt hår är nästan lika mörkt som Emelies och detta faktum kom lite som en chock för mig. Har alltid trott att jag är jätteblond. Ännu ett bevis på att uppfattningen av en själv sällan är korrekt!

Nu ska jag fortsätta min slappedag genom att sätta på ett avsnitt av West Wing (Vita huset) och sen blir det nog en liten läsestund. Har en massa böcker som jag vill läsa... sen har jag ju en massa böcker som jag borde läsa också, men det är ju en annan historia!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: