Klara, färdiga, gå..!

Min skadade fot...

Kategori: Allmänt

De av er som känner mig och umgås med mig relativt regelbundet är alla medvetna om min skadade fot (aka. foten, aka. fothelvetet mm). Jag vill nu meddela att min andra fot också fått sig en smäll. Inte fullt lika illa, men likväl klantigt som tusan. Så här gick det till:

Efter att äntligen tagit tag i flyttlådsköp, utrensning och lätt städning satte jag mig för att kolla 2 ½ men. Liksom de flesta andra gånger jag sitter hemma och kollar på TV blev jag sugen på glass. Eftersom jag numera är en mycket nyttigare person (allt är ju relativt) så gick jag ner till Netto och letade upp en massa skit med sötningsmedel (för det är ju bättre, NOT). Hur som helst...

Jag plockade på mig lite läckerol och bestämde mig även för att köpa en stor Cola Zero. Nu så här i efterhand önskar jag dock att jag köpte en lite. Jag han inte mer än ta av mig skorna innan min jäkla påse gick söner och Colan trillade rakt på min oskadade fot. Tack för den televerket (vart kommer det talesättet ifrån; hmm)

Ohh på tal om televerket så var Radiotjänst "Jälvla" Kiruna här idag... IGEN!
Nej, jag har fortfarande ingen TV =)

Sist men inte minst... GRATTIS mamma till radhuset! Snart blir vi grannar, hihi!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack, men du har glömt att berätta om din fot för mig!

    2009-02-10 | 23:11:23
  • Klara säger:

    Kan "anonym" vara min mamma?? I sånna fall kan jag inte förstå hur du missade att jag skadat foten. Det var ju du som fick släpa med mig till sjukan?!

    2009-02-12 | 14:14:10

Kommentera inlägget här: