Klara, färdiga, gå..!

Top Model-audition med Irena!!

Kategori: Allmänt

Ahahaha, fy fasiken vad kul det var igår. Vin, vin och åter vin!! Sen var det final i Americas best top model...

Jag och Irena hittade på poser och härmade olika bilder genom programmets gång. Ni kan ju själva vara med och kora vinnaren. Kanske borde vi va med i Top Model Sverige nästa år?? Jag känner mig lite osäker trots allt! Våra poser är inte super "modelsesca" (... så lär det ju inte stavas, men men...) som dom säger i serien!

Vi började med att försöka finna våra signaturposer...
Inga var helt klockrena...





Vidare spelglade vi avsnittet där deltagarna i Americas Next Top Model poserade under vatten,
med bara ögonen ovanför ytan.

"It's all in your eyes..."
- Tveksamt =)




Pinsamt eller porrigt! Ska jag va ärlig så ser locktången ut som något annat och på första bilden ser det ut som jag försöker äta mitt örhänge!!




En fotosession i dushen...
- vad tänkte vi på?




Och avslutningsvis körde vi några gemesamma bilder...




Det hela började dock med att vi skulle härma en bild som dykt upp på Emelies facebook. Bilden, som kommer här nedan (och som också rekonstruerats av mig och Irena) måste vara den roligaste någonsin =)







Efter detta tog vi bussen till VG's...
Irena var tvungen att ge sig av till skolan vid 9-tiden i morse...
... Jisses!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag säger bara en sak! Fyllo Klara!!!!!!

    2009-02-12 | 15:13:47

Kommentera inlägget här: