Klara, färdiga, gå..!

Irritation över förvirrade lärare och Läckerol i 2-pack...

Kategori: Allmänt

Nu kanske alla ni, i alla fall ni som visste att jag skulle ha skola idag mellan 10-13 (säkert ingen, men ändå), undrar varför jag är hemma och bloggar kl 11.28. Jo, det ska jag säga er, att än en gång var det en lärare som missförstått och därför inte alls var på institutionen för att undervisa. Vad händer den dagen jag missförstår eller skriver fel i min kalender och tror att examinationen (vilken det nu skulle röra sig om) ska vara på fredagen och inte tisdagen. Jag hoppas dom är överseende då?! Lite irriterad blir jag allt...

Irriterad blir jag också på det faktum att Läckerol säljs i 2-pack, men bara med två askar av samma sort!! Lever vi inte i valmöjligheterna och lyxkonsumtionens tid?!! Jaja man kan inte få allt här i livet.

Jag är ju i alla fall ledig idag, men nu måste jag gå i skolan på onsdag istället och jag fick ju trots allt ta mig upp ur sängen tidigt imorse trots att jag var såååå trött...

Aaaarrrrgggghhhh!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: