Klara, färdiga, gå..!

Nu haglar det ute...

Kategori: Allmänt

... men det gör det minsann inte på CYPERN =)

Här sitter jag och lyssnar på ösregn och hagel so slår mot köksfönstret! Men regn och rusk är snart ett minne blott. Nja, under en veckas tid i alla fall (peppar, peppar). Inatt bär det av till Cypern och jag är väl ganska packad och klar du! Jisses vad härligt det ska bli och för en gång skull finns det ingen anledning att deppa ihop på hemvägen heller...

Under tiden som jag är iväg ska det målas och tapetseras här hemma. Lite som extreme home makeover där dom skickar iväg familjen på semester medans dom ficar deras hus, haha! Ja, förutom att jag betalar resan helt själv så, och så får jag ju borra upp allt jag kömpat för att få ner själv sen.

Men men kul ska det bli!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: