Klara, färdiga, gå..!

Extreme make over...

Kategori: Allmänt

... eller nja, kanske inte! Men lugg har jag fått, och ny vårjacka har jag införskaffat =)

Igår blev det Temple i Helsingborg. Mycket trevligt måste jag säga. Sjukt segt att gå upp idag dock, men det var bara att släpa sig upp, släpa sig till Irena och hämta grejer, släpa sig till tåget... och så hem för att plugga!! Men nu börjar jag i alla fall komma nån vart med mitt lilla paper.

Foucault is the shit, hihi =)

Och snart ska jag flytta. Jag måste säga det minst tre gånger per dag för att mentalt förberede mig och inse att det faktiskt är sant. Första dagen ska jag ta ett lååångt bad med skum och allt i mitt badkar. Som jag saknar badkar... Och inföyttningsfest blir det den 4:e, weiii!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: