Klara, färdiga, gå..!

Idag hade min syster en sol i magen!!

Kategori: Allmänt

Nu har min familj äntligen installerats i sitt nya radhus och de bor nu fyra minuter hemifrån mig!! Med hjälp av ett par tappra medhjälpare gick flytten toppen och det mesta har kommit på plats. Jag är dock heeelt slut i såväl kropp som huvud!! Dags att sova...

Huset blev superbra och alla var såå nöjda. Men nöjdast var nog systern min =)

Imorgon ska jag börja GI:a, hihi!! Inköpt idag: bacon, bacon, bacon, ägg, ost och en massa kött och grönsaker. Och så ska min käre far införskaffa mig en stegräknare imorgon. Nya målet: 10 000 steg om dagen och minst ett kilo ner i veckan!! Skam den som ger sig!!

Nu ska jag koppla av med lite läsning; håller på med Bulgakows Mästaren och Margarita... ett verkligt mästerverk =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: