Klara, färdiga, gå..!

Tecken på självdiciplin!!

Kategori: Allmänt

Ohhh eftre min ytterst tråkiga shoppingrunda idag gick jag in på CDON =)

Jag älskar den sidan och när jag väl beställer brukar det bli massor. För varje pryl man beställer får man nya erbjudande och innan vet ordet av är man uppe i multum med pengar. Tur är det ju då att man får en massa finfina filer på posten till en trots allt inte allt för hög summa.

Jag hittade massor; inte minst Gudfaderspelet på PC för bara 199...

Men nu kan ni va stolta över mig!! Snabbt som tusan tryckte jag på krysset och stängde ner hela fönstret när jag var uppe i 400 och i slutändan blev det varken filmer, böcker eller dortorspel. Nej jag sparar pengar till Ayia Napa, varför spendera pengar på film (som man ju kan kolla på 100-tals gånger) när man kan lägga pengarna på mijito's och strawberry daiquiri's...

... och vad är väl en bal på slottet??
Nu ska jag spara pengar istället, haha!!

På fredag verkar det förresten bli Laserdome med jobbet. Har aldrig provat på det och tänkte undersöka om det kanske är min stora (och dolda) talang här i livet?! Vem vet, kanske ska byta larriär och bli soldat!! Hur som helst så ska det bli toppenkul =)

Kommentarer

  • Cissi säger:

    Vi var på laserdome i lör på möhippan! Skitskoj e det :)

    2009-05-26 | 10:41:03

Kommentera inlägget här: